citat, DIY, foto, inredning

Rummet med stort R

Mitt rum. Jag kan med stolthet säga att jag inrett och bestämt allt själv. Har fått hjälp av farfar Åke att måla pinnstolarna och lastpallarna svarta och har självklart fått hjälp av päronen att lyfta in allt.IMG_7246Skrivbordet är från IKEA och rymmer i alla fall tre pluggande pers, älskar när folk kommer hem till mig och pluggar och älskar även att sitta här och dagdrömma, vilket jag är en mästare på.IMG_7245Tavlan med citatet har jag gjort själv, resterande bilder är från Paris och IKEA, veckoplaneringen i bakgrunden är från Granit.IMG_7244Tavlan med plustecknet har jag även den gjort själv, på blden under ser ni ett X som jag målat i svart, fotot närmst har jag tagit själv när jag var i Paris i somras.IMG_7243IMG_7241Sängen står på lastpall och likaså är sänggaveln gjord på lastpall. De är målade svarta, endast med förklaringen att svart och vitt är det snyggaste jag vet i princip. Alla bilder har jag tagit själv och lampan är köpt på Claes Olsson.IMG_7237IMG_7234

Standard

One thought on “Rummet med stort R

Leave a comment